Data e postimit: 2014-05-02 22:24:53
Lexime: 6591
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Vogëlushi zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt !

Dashuria për prindërit dhe familjen është detyrim njerëzor !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: un · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...
Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen të gjejnë një mënyrë shumë imagjinare për t’ia treguar e në disa raste të pavërteta.Vjen një kohë që fëmijët rriten e mund të kuptojnë mÃ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: menal shabani sejhan shabani · Lloji: Hartim · Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qesh Qesh se gjithmonë do të ndjehesh i ri Problemet do ti zhdukësh Do e përmisosh shëndetin Do t'ia ngritësh vetës imunitetin Me qeshje shumë lehtë bën miq I jep vetës relaksim E vlerëson vetÃ...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi për flamurin
Unë jam e vogël Por një gjë e di Është ditë e madhe Për krejt Shqiptarin Zemra ime e vogël Është e gëzuar Të gjithë së bashku Jemi duke festuar Kombi Shqiptarë Të jetë i bashkuar Amaneti i të parëve Nuk duhet h...
Autori: melina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
si nje flak e ndricme ndodhet ne zemrat tona ndodhet aty perher ne zemer , si nje shkendij e zjarrte ajo eshte dashuria ... dashuria per njeriun tend te zemres , per familjen ti falesh dashuri njerzeve qe do me shume Dashuria... Ajo ndjen...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ekzistencializmi është humanizëm!
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e shikon keto sme pelqejne. nuk jane te verteta.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com